Saturday, July 1, 2017

#23 Diorama

Hej,mam dla was dzisiaj kolejny post.
 Ostatnio moi rodzice zrobili dla mnie diorame wiec od razu musialam porobic w niej zdjecia. Mebelki jeszcze nie sa do konca gotowe ale wszystko z czasem ;p
Przychodze tez zeby pokazac wam odmieniona Charlie ;D Bardzo mi sie podoba ale niedlugo zamawiam kolejny wig wiec czekajcie na jej kolejna zmiane. Jestem tak bardzo zadowolona z tych zdjec ze chcialam je dodac na bloga jak najszybciej,wiec mam jeszcze kilka zaleglych sesji ktore tez mam zamiar dodac. Juz nie przedluzajac, zapraszam was na zdjecia :D









































3 comments:

  1. Obydwie są prześliczne! ♥

    ReplyDelete
  2. Śliczne masz te panny :-) Szczególnie ta z fioletowo - brązowymi włosami bardzo mi się podoba :-) Dioramka super1

    ReplyDelete
  3. Charlie ma świetne chipy! Zauroczyłam się w nich ^^.

    ReplyDelete