Saturday, July 22, 2017

#26 Glasses

Hej hej!
W poprzednij poscie kilka osob pisalo ze mam zrobic wiecej zdjec Charlie a ze akurat mialam ochote porobic zdjecia to wzielam mojego slodziaka i oto efekty :3
Nareszcie mam wakacje ale w ogole ich nie czuje, caly czas pada a ja jestem leniwa i calymi dniami siedze w domu. Moze to sie zmieni jak przyjedzie nowa panna i trzymajcie kciuki zeby paczka bezpiecznie i szybko dotarla bo idzie az z Australi!!
Nie mam w sumie chyba nic wiecej do powiedzenia, caly czas mam jakies zalegle zdjecia wiec te chcialam dodac jak najszybcej wiec sesja jeszcze swieza z dzisiaj
Zapraszam <3



Charlie chwali sie okularami ktore niedawno zamowilam,niestety sa troche za duze ale moze na Pullip beda dobre! ;w;

















Nie moglo tez zabraknac Moe...





2 comments:

  1. Te oksy to chyba bardziej na blythe. :D
    Masz urocze foszki i już się nie mogę doczekać aż zaprezentujesz nową lokatorkę!

    ReplyDelete
  2. Obie dziewczynki mega urocze, brakuje mi tylko zdjęć razem, więc liczę że się pojawią :)

    ReplyDelete