Friday, September 22, 2017

#31 New Clothes

Hejka!
To wreszcie ja. Ostatnio nie chce mi sie za bardzo robic zdjec moim lalkom(nawet schowalam je do kartona), ale z racji ze niedawno przyszly ubranka od Kasi to postanowilam porobic kilka zdjec. W Grudniu na urodziny mialam kupic kolejna lalke ale to raczej nie wypali. Po pierwsze jakos mnie nie ciagnie do kupowania nowej a po drugie musze zaplacic za drugie zamowienie. W koncu bede miala duzo ubranek a weny brak :<  No coz wiedzialam ze w tym roku nie bede sie za duzo odzywac bo nauka i egzaminy. Postaram sie jednak pisac tak czesto jak bede mogla. Nowa sesje planuje zrobic jak bedzie w miare cieplo lub jakos w Halloween. Mam tez jedna zalegla sesje Usagi wiec tez postaram sie niedlugo wstawic <3
























3 comments:

  1. Jeeej, Usagi, Moe i Charlie prezentują się pięknie w sukieneczkach, ale czy im nie za zimno? :D Wiem, co czujesz, sama w tym roku mam masę nauki i egzaminy, a wolałabym spędzać czas na lalkowaniu, rysowaniu, pisaniu, czytaniu,tańcu i wszystkim tym, co lubię robić (mimo że lubię uczyć się historii, ale jednak świadomość że to do egzaminów i że trzeba znać najdrobniejsze szczegóły mnie przytłacza!) ;^; Pociesza mnie myśl, że najbliższe wakacje będą trwały prawie pięć miesięcy heh :D
    Matko jestem totalną fanką Twoich lalek i sama nie wiem, której najbardziej :D

    ReplyDelete
  2. Omg, jak cudownie wyglądają w tych rzeczach, jestem z Ciebie i siebie dumna ♥

    ReplyDelete
  3. Aaaa, jaka ona jest prześlicznaa~ Mega zdjęcia!

    ReplyDelete