Thursday, December 21, 2017

#36 Sue

Dzisiaj w koncu udalo mi sie zrobic jakies zdjecia. Ostatnio nie mialam czasu bo przychodzilam ze szkoly i bylo juz ciemno, a z racji ze dzisiaj nie szlam a ktos nowy do nas przyjehal udalo mi sie porobic zdjecia. Moja Byul Rhiannon przyjechala kilka dni temu i jestem totalnie zakochana. Jedyne co mi przeszkadza to jej oczy ale nowe sa juz w drodze. Zapraszam was wiec na zdjecia <3

S:Hej jestem Sue! Niedawno przyjechalam do Oli i uznalam ze warto sie przywitac

 C: A ja jestem Cupid i tez jestem tu nowa...

 S: Nie wiemy co Ole ostatnio napadlo ze kupuje tyle lalek ale my jestesmy pierwszymi ktore sie same przedstawily!

 C: Tak wiec uznalysmy ze to bedzie konieczne. Chcialysmy zrobic cos od siebie ale teraz Ola chce kontynuowac posta wiec musimy sie ulotnic..do nastepnego!

 Na pierwszy ogien idzie twarz Cupid. Bardzo spodobal mi sie jej makijaz dlatego wlasnie zdecydowalam sie wybrac ja a ie jakas inna EAH. Musze sie tez pochwalic ze kupilam ja za jedyne £7 !




 Tutaj sa dodatki z ktorymi przyszla. Zaluje ze nie mam zadnych jej zdjec w pudelku no ale coz..Teraz juz czas na Sue!

Bardzo podoba mi sie jej faceup dlatego tez bardzo chcialam zeby to Ona byla moja pierwsza Byul. Bylam zalamana kiedy okazalo sie ze na Pullip Style jest znowu wyprzedana ale udalo mi sie ja kupic z drugiej reki za taka sama cene.

 Bardzo podobaja mi sie detale jej stocku i az szkoda mi go sciagac...





 Ta czapka wymiata! Jest bardzo dokladnie zrobiona i bardzo dobrze pasuje do calego ubioru


 Oczywiscie karta i certyfikat sa. Bardzo lubie zbierac karty lalek,chociaz narazie mam tylko 3



To chyba moje ulubione stockowe buty!




Miala naprawde duzo akcesori z czego jestem naprawde zadowolona,jednak najbardziej chyba podobala mi sie torebka. Super wyglada i jest calkiem pojemna.


 A na koniec maly bonus, dwa zdjecia Moe ktora ladnie siedzi na mojej pólce i wtapia sie w swiateczny klimat mojego pokoju.


Do napisania!

No comments:

Post a Comment