Tuesday, February 6, 2018

#42 Late Birthday

Hej, jak juz widac po tytule dzisiaj bedzie o spoznionych urodzinach.
Dokladnie 09/01 Charlie miala urodziny i jest juz u mnie rok! Ja bylam na 100% pewna ze jej urodziny sa w Lutym wiec je przegapilam. Ale zabralam Charlie wraz z Sue do parku i zrobilam kilka zdjec ktore bardzo mi sie podobaja. Co do nowych wiadomosci to przyszedl nowy wig dla Usagi ktory okazal sie byc za maly. Dlugo siedzialam i zastanawialam sie nad sama lalka i uznalam ze to juz nie to co kiedys. Usagi leci sobie do nowej wlascicielki w Piatek a do mnie przyleci nowa Dalka. Jedna z Dal najlepiej mi sie pracuje. Dodalam ogloszenie na grupie odnosnie Usagi a dziewczyna prawie od razu napisala mi ze jest chetna sie wymienic. Ta Dal nawet nie byla na mojej iwsh liscie ale od razu skradla moje serce. Mysle ze wam tez sie spodoba ale narazie niech to zostanie tajemnica.
Teraz zapraszam na zdjecia i Wszystkiego Najlepszego Charlie! 
*Troche mi smutno ze nie ma zadnej urodzinowej sesji ale postaram sie cos zrobic na urodziny Moe*


















2 comments:

  1. Piękne zdjęcia! Miło się czytało, oczywiście wszystkiego najlepszego dla małej :D. Pozdrawiam Shiro.

    ReplyDelete