Thursday, March 1, 2018

#46 Zoe Arrival

Dzisiaj typwy arrival. Najpierw pokaze wam zdjecia z rozpakowywania Zoe,czyli mojej nowej Dal Kanty a pozniej foszek sam sie przedstawi! Przyszla do mnie wczoraj czyli 27/02/2018 i tak jak mowilam kupilam mi ja tata. Na poczatku nie bylam przekonana co do tego modelu glownie przez jej stock i chipy,pomimo tego ze ogladalam jej zdjecia ze zmienionymi chipami nie chcialam jej kupowac pomimo tego ze byla na mojej wish liscie..ale w koncu sie udalo i ani troche nie zaluje bo jest cudowna <3 To chyba moja 'najnormalniejsza' lalka bo jedyna ma naturalny kolor wiga :D
Nie przedluzajac zapraszam na zdjecia:

Pudelko jest naprawde sliczne


Ahh te detale <3

Bardzo lubie te male obrazki z tylu



ahh jak ja dawno nie dostalam tej karteczki,juz zapomnialam jak fajnie jest otwierac nowa lalke ;D

AA MA TAKI SLODKI DZIUBEK


Jednak jej stock juz nie za bardzo przypadl mi do gustu.

A na te buty brak mi slow XD

Tutaj jeszcze kilka innych dodatkow



A teraz przejdzmy do Zoe po zmianach i malej historyjki. Od razu dostala nowe chipy,rzesy,obitsu i wyprostowanego wiga. Obitsu mialo byc dla Flo ale cii...

Hej,mam na imie Zoe i mam 14 lat

Aktualnie jestem druga najstarsza lalka w tej gromadzie,niestety mimo tego wzrost mam taki sam jak reszta

Lubie grac w gry,jezdzic na deskorolce i czytac mangi

Nikt tutaj nie podziela moich hobby, Chociaz Moe wie co to simsy

A Charlie nie wiadomo z jakich powodow wie co to Boku No Pico...

W sumie to juz chyba tyle. Ola kazala mi sie przedstawic a ja mam nudne zycie,

Buziaki i do nastepnego!!



8 comments:

  1. Super, od razu tak duże zmiany! Czekam na więcej zdjęć tego słodziaka ;3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juz kolejne 2 sesje zrobione wiec dlugo nie bedziesz musiala czekac :D

      Delete
  2. Gratulacje, bardzo sympatyczna panienka. Z przyjemnością pooglądam więcej jej zdjęć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje!
      Kolejna sesja juz przygotowana,muszę ją tylko wstawić :D

      Delete
  3. Zoe po zmianach wygląda cudownie! Dopiero co znalazłam twojego bloga, ale zostanę na dłużej ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieje ze spodobają Ci sie moje zdjęcia i cieszę sie ze nowe osoby tu przybywają ;w;

      Delete
  4. Gratuluję zakupu, śliczna jest! ^^

    ReplyDelete