Sunday, March 4, 2018

#47 More Zoe

Tutaj wstawiam wam dalsza czesc sesji ktora zrobilam Zoe na lozku. Zdjecia naprawde mi sie podobaja i mysle ze wam tez. Teraz juz chyba widac kto jest moja faworytka xd
Obitsu dla Flo juz zamowione ale niestety jej wig nadal nie jest dostepny..pieniadze sa a ja caly czas czekam. Obym sie powstrzymala i nie wydala tego na jakies glupoty bo moze sie okazac ze wtedy akurat bedzie dostepny wig. Znajac moje szczescie to w umie bardzo prawdopodbne, Duzo zdjec jest tez z serii 'mam 100 takich samych zdjec i nie wiem ktore wybrac' wiec z gory za to przepraszam ;p
Zapraszam juz na zdjecia(to chyba bedzie moje stale powiedzenie):





kocham to <3





A to jest po prostu cudowne,akurat wtedy Zoe upadla :D

A to jeszcze lepsze








to tez bardzo lubie












a tutaj juz troche ciemniejsze bo robione wieczorem,jutro chybe je poprawie




tutaj bawilam sie ustawieniami w moim aparacie i calkiem fajnie to wyglada ;d


Do nastepnego!

4 comments:

  1. Jaki cudowny okruszek z niej <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww dziękuje! Cały czas się nią zachwycam ;w;

      Delete
  2. Prześliczna jest <3 Zaraz zacznę żałowac, że sprzedałam swoją dal.. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalki sa przecudowne i szkoda ze sprzedalas swoja :<

      Delete