Saturday, March 10, 2018

#48 Snow

Dzisiaj jedna z sesji na ktora bardzo dlugo czekalam. Jak widac po tytule w koncu spadl u mnie snieg :D
Po 5 latach mieszkania w Anglii w koncu spadlo wystarczajaco sniegu ze moglam ulepic balwana. Oczywiscie szkole mi zamkneli a ja juz rano pobieglam z Zoe i Charlie na sesje. Widac kogo narazie faworyzuje ;p
Snieg padal caly dzien a ja postanowilam jeszcze pozniej isc z sama Zoe na moj ogrod dlatego sa to takie jakby dwie sesje. Mysle ze wam sie spodoba i zapraszam do ogladania ;)

















A no i gdyby ktos nie wiedzial,Zoe i Charlie to siostry ;w;



tutaj juz pod cieplum kocem

Zoe: i po co ja sie na to zgadzalam?

Charlie: ja tez nie mam pojecia..
A Tutaj juz druga czesc sesji. Jakos udalo mi sie ja namowic zeby jeszcze na chwile wyszla ze mna na dwor. Napadalo jeszcze wiecej sniegu a ja zamarzalam...





















A po sesji Zoe dostala duzy kubek goracej czekolady tylko dla siebie

4 comments: